Monday, June 7, 2010

KOMO karikasarja III etapp - Paluküla 06.06.10

Pikka taastumisaega võistlustest paraku ei antud, sest juba pühapäeva hommikul põrutasime tagasi Põhja-Eestisse, et osa võtta KoMo karikasarja järgmisest etapist Palukülas. Tegemist oli ka selle aasta Rapla maastikusõidu meistrivõistlusetega. Seekord otsustas siis osa võtta kogu meie pisike pere ;-). Laste rada kulges ümber tiigi asuval heinamaa teel, kus paar kerget tõusu ning kohati künklik tee, mis kiiruse valikul pisikesed natuke proovile pani. Kokku oli neid 0,7 km pikkuseid ringe Markuse vanuseklassil 3 ning üllataval kombel oli lisaks uuele tekkinyud konkurendile Karmole ning vanale sõbrale Hansule kohale tulnud ja kogu CFC noortepunt Kuusalust, kus nii mõnedki arvestatavad vastased, nagu näiteks Joosep Agu ja Stefan Lootus. starti läks siis kokku neliteist M10 vanuseklassi sõidumeest, kes ihaldasid saada maakonnameistriks. Markuse start kahjuks natuke ebaõnnestus, sest minema sai ta alles kuuendana ning kuna üsna kitsal rajal oli ka kohe kerge tõus, siis jäid sellel mõned aeglasemad poisid takistama ning põhikonkurendid Joosep ja Karmo suutsid saavutada isegi kerge edu. Markus aga ei lasknud pead norgu ja võttis kiirelt end sappa ning esimeselt ringilt teisele minnes tegi tõusul mõned kiiremad vändapöörded ning möödus Karmost. Raja künklikumal kasutas korraks ära hetkeliidri tähelepanematuse, tuhises temast mööda ning võttis liidriohjad enda kanda ning hoolimata vastaste pingutusest kedagi enam ohtlikult lähedale ei laskud. Järgnesid eelmisel päeval konkurentsi pakkunud Karmo Kutser ning Markusest sel aastal ka korra jagu saanud Joosep Agu:
1. Markus Pajur - 06:43
2. Karmo Kutser - 06:54
3. Joosep Agu - 07:01
4. Stefan Lootus - 07.:02
5. Hans Arved Tilk - 07:27
6. Sten Kenert Maalinn - 08:09

Täiskasvanute sõit toimus Paluküla 100 fännidele tuttavatel suusaradadel. Ühe ringi pikkuseks oli 5 km ja naised läbisid seda 2 korda ning mehed 4 korda.
Ly põhikonkurent Mari puudus, seega olid tema konkurentideks vana konkurent Janne ning teadmata tasemega Diana Timošova. Viimane siiski otsustas starti mitte minna, seega omavahelises heitluses asjad selgeks tegema Ly ja Janne ning nagu ka varasematel kordadel, õnnestus Pajurite esindajal teda võita. Janne takistuseks oli vist olnud esimesel ringil maha tulnud kett, mille pealepanemine oodatust kauem aega võttis.
1. Ly Pajur 0:47:11
2. Janne Jõgi 1:14:00

Meeste starti läksid kõik kohalikud tuusad + veel paar tugevat konkurenti Janar Joel Jõessaare ning Rigo Räime näol. Kuna üllatuslikul kombel hakkas enne võistlust sadama kerget vihma, siis minu kummivalik osutus äärmiselt valeks, sest ilma pidamiseta Fast Fred kummidega oli rajal üsnagi raske. Esimene ring oli tempokas, aga võtsin asja turvaliselt, tehes kurvid libisemise vältimiseks alati pikemaks ning tõusudel (mida oli rohkem kui laskumisi) vältisin tagumiku kergitamist sadulalt, sest seda tehes oleks tagaratas lihtsalt ringi käinud ja rütm kadunud. 2 ringi polnud kõige hullemad, aga ei tea, kas küsimuseks, aga kolmanda ringil õnnestus ainsal veits mudasel laskumisel läks esiratas all risti ja pea ees lendamine rajaveerde oli tõsiasi. Selle tulemusena tuli ka tagumine pidur lahti ehk lakkas töötamast ja kõiki laskumisi ainult esimese, äärmiselt kulunud, piduriga võtta polnud lõbus. Nagu ka karta oli, siis see maksis mulle ka korra kätte, sest neljandal ringil läks ühel esimestest laskumistest esiratas sinna, kuhu mina tal minna poleks lubanud ja proov olukorda selle lootusetu esipiduriga lahendada tähendas järjekordset lennukit. Seekord kandsin kahjudesse siis spidomeetri aluse ja ühendusjuhtme, sest lenksu kõverdamine oli viimase kukkumisel lõhkunud. Kuna niipalju oli juba vaeva nähtud, siis ma ei andnud alla ja kulgesin juba äärmiselt rahulikult edasi, et lõpuks ikka finišisse jõuda. See ka õnnestus :) Kaheksas koht 10 hulgas oma vanuseklassis ära märkimist ei vääri. Meesteklassis olid ka 3 katkestajat, seega kui nemad ka hulka arvata, siis võibolla polnudki kõige hullem :-p
Esikolmikusse kuulusid siis põhifavoriidid Janar Joel Jõessaar, Peeter Pruus ning Rigo Räim, kes riiklikul tasemel võistlustel võimelised sõitma 20 parema hulka.

No comments:

Post a Comment